Please use this identifier to cite or link to this item: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/321
Title: Практико-ориентированная среда в университете: содержание, структура, пути создания
Other Titles: Practice-oriented Enviroment at the University: Countent, Structure, Ways of Creation
Authors: Капранова, В. А.
Keywords: Образование. Педагогические науки
Высшее профессиональное образование. Педагогика высшей школы
Организация работы образовательного учреждения
Issue Date: 2018
Publisher: Минский государственный лингвистический университет
Citation: Вестник МГЛУ. Сер. 2, Педагогика, психология, методика преподавания иностранных языков. – Минск : МГЛУ, 2018. – № 1 (33). – С. 28–34.
Abstract: Статья посвящена анализу теоретико-методологических и практических подходов к организации практико-ориентированной среды в университете. Дана оценка современного ее состояния, приводятся мнения специалистов относительно путей ее создания, содержательные и структурные характеристики.
Description: The article is devoted to the analysis of theoretical, methodological and practical approaches to the organization of practice-oriented environment in high school. The author gives an assessment of the current state of the problem in the theory and practice of University education, gives the opinions of experts on ways to create a practice-oriented environment at the University, its content and structural characteristics.
URI: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/321
ISSN: 1819-7639
Appears in Collections:Вестник МГЛУ. Серия 2. Педагогика, психология, методика преподавания иностранных языков (статьи)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.