Please use this identifier to cite or link to this item: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/314
Title: Методическое мастерство преподавателя-андрагога как условие обеспечения качества дополнительного языкового образования
Other Titles: Professional mastery of a Teacher-Andragogue as a Prerequsite of the Continuing Language education Quality
Authors: Тригубова, Л. А.
Keywords: Образование. Педагогические науки
Образование взрослых. Андрагогика
Методика преподавания отдельных языков
Методика преподавания отдельных языков на языковых курсах
Issue Date: 2018
Publisher: Минский государственный лингвистический университет
Citation: Вестник МГЛУ. Сер. 2, Педагогика, психология, методика преподавания иностранных языков. – Минск : МГЛУ, 2018. – № 2 (34). – С. 86–95.
Abstract: В статье рассматриваются основные положения работы преподавателя иностранного языка со взрослыми. Автор анализирует профессиональную деятельность успешного преподавателя-андрагога и дает практические рекомендации по повышению ее эффективности.
Description: The article raises the issue of andragogical training of university teachers who teach foreign languages to professionals. The author analyzes the required skills and competences of a teacher-andragogue and makes practical recommendations how to become a successful adult educator.
URI: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/314
ISSN: 1819-7639
Appears in Collections:Вестник МГЛУ. Серия 2. Педагогика, психология, методика преподавания иностранных языков (статьи)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.