Please use this identifier to cite or link to this item: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТригубова, Л. А.-
dc.date.accessioned2019-07-30T09:25:11Z-
dc.date.available2019-07-30T09:25:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВестник МГЛУ. Сер. 2, Педагогика, психология, методика преподавания иностранных языков. – Минск : МГЛУ, 2018. – № 2 (34). – С. 86–95.en_US
dc.identifier.issn1819-7639-
dc.identifier.urihttp://e-lib.mslu.by/handle/edoc/314-
dc.descriptionThe article raises the issue of andragogical training of university teachers who teach foreign languages to professionals. The author analyzes the required skills and competences of a teacher-andragogue and makes practical recommendations how to become a successful adult educator.en_US
dc.description.abstractВ статье рассматриваются основные положения работы преподавателя иностранного языка со взрослыми. Автор анализирует профессиональную деятельность успешного преподавателя-андрагога и дает практические рекомендации по повышению ее эффективности.en_US
dc.publisherМинский государственный лингвистический университетen_US
dc.subjectОбразование. Педагогические наукиen_US
dc.subjectОбразование взрослых. Андрагогикаen_US
dc.subjectМетодика преподавания отдельных языковen_US
dc.subjectМетодика преподавания отдельных языков на языковых курсахen_US
dc.titleМетодическое мастерство преподавателя-андрагога как условие обеспечения качества дополнительного языкового образованияen_US
dc.title.alternativeProfessional mastery of a Teacher-Andragogue as a Prerequsite of the Continuing Language education Qualityen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Серия 2. Педагогика, психология, методика преподавания иностранных языков



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.