Please use this identifier to cite or link to this item: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/4757
Title: Формирование социальной компетентности у детей старшего дошкольного возраста в театрализованной деятельности
Other Titles: The Social Competence Development of Senior Preschool Age Children by Using Theatrical Activities of Age in Theater Activity
Authors: Холецкая, Н. М.
Keywords: Образование. Педагогические науки
Дошкольное воспитание. Дошкольная педагогика
Теория и методика воспитания
Issue Date: 2020
Publisher: Минский государственный лингвистический университет
Citation: Вестник МГЛУ. Сер. 2, Педагогика, психология, методика преподавания иностранных языков. – Минск : МГЛУ, 2020. – № 1 (37). – С. 34-40.
Abstract: В статье представлена методика формирования социальной компетентности у детей старшего дошкольного возраста в театрализованной деятельности, апробированная в учреждениях дошкольного образования. Выделяются этапы реализации данной методики с указанием целевых установок каждого этапа, рекомендуемых форм и методов работы.
Description: Choleskaya N. M. The Social Competence Development of Senior Preschool Age Children by Using Theatrical Activities of Age in Theater Activity. The article presents a methodology for developing social competence of senior preschool age children by using theatrical activities, tested in preschool institutions. The stages of the methodology implementation are identified, indicating the target settings for each stage, the recommended forms and methods of work.
URI: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/4757
ISSN: 1819-7639
Appears in Collections:Вестник МГЛУ. Серия 2. Педагогика, психология, методика преподавания иностранных языков (статьи)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.