Please use this identifier to cite or link to this item: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/4046
Title: Франкоязычный рекламный дискурс: механизмы увеличения суггестивного потенциала
Other Titles: Francophone Advertising Discourse: Mechanisms to Increase Suggestive Potential
Authors: Сарвилина, С. С.
Keywords: Языкознание (лингвистика)
Частное языкознание. Языки мира
Лингвистика текста. Лингвостилистика
Реклама
Французский язык
Issue Date: 2020
Publisher: Минский государственный лингвистический университет
Citation: Аномалия в языке, гармония в речи : сб. науч. ст. – Минск : МГЛУ, 2020. – C. 142-145.
Abstract: В статье проанализированы практики косвенного воздействия на адресата во франкоязычном рекламном дискурсе. Установлены три варианта авторства оценки: автор рекламного сообщения, производитель рекламируемого объекта, третье лицо.
Description: Sarvilina S. S. Francophone Advertising Discourse: Mechanisms to Increase Suggestive Potential. The article deals with the indirect impact on the addressee practice in the francophone advertese. The following three variants of the authorship assessment have been set: advertising message author, advertising object producer, the third party.
URI: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/4046
ISBN: 978-985-460-952-2
Appears in Collections:Аномалия в языке, гармония в речи (статьи)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сарвилина С. С. Франкоязычный рекламный дискурс.pdf169,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.