Please use this identifier to cite or link to this item: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/4046
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСарвилина, С. С.-
dc.date.accessioned2020-06-30T07:33:50Z-
dc.date.available2020-06-30T07:33:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАномалия в языке, гармония в речи : сб. науч. ст. – Минск : МГЛУ, 2020. – C. 142-145.en_US
dc.identifier.isbn978-985-460-952-2-
dc.identifier.urihttp://e-lib.mslu.by/handle/edoc/4046-
dc.descriptionSarvilina S. S. Francophone Advertising Discourse: Mechanisms to Increase Suggestive Potential. The article deals with the indirect impact on the addressee practice in the francophone advertese. The following three variants of the authorship assessment have been set: advertising message author, advertising object producer, the third party.en_US
dc.description.abstractВ статье проанализированы практики косвенного воздействия на адресата во франкоязычном рекламном дискурсе. Установлены три варианта авторства оценки: автор рекламного сообщения, производитель рекламируемого объекта, третье лицо.en_US
dc.publisherМинский государственный лингвистический университетen_US
dc.subjectЯзыкознание (лингвистика)en_US
dc.subjectЧастное языкознание. Языки мираen_US
dc.subjectЛингвистика текста. Лингвостилистикаen_US
dc.subjectРекламаen_US
dc.subjectФранцузский языкen_US
dc.titleФранкоязычный рекламный дискурс: механизмы увеличения суггестивного потенциалаen_US
dc.title.alternativeFrancophone Advertising Discourse: Mechanisms to Increase Suggestive Potentialen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Аномалия в языке, гармония в речи (статьи)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сарвилина С. С. Франкоязычный рекламный дискурс.pdf169,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.