Please use this identifier to cite or link to this item: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/5774
Title: Failed advertising campaigns: ways out
Authors: Шакун, А.
Keywords: PR
Экономика. Экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минский государственный лингвистический университет
Citation: Материалы ежегодной научной конференции студентов и магистрантов университета, 17-27 апреля 2020 г. : в 4 ч. – Минск: МГЛУ, 2020. - Ч. 4. - С. 173.
Abstract: Материалы круглого стола "Технологии общения в PR-деятельности"
URI: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/5774
ISBN: 978-985-28-0001-3 (Ч.4)
978-985-460-982-9
Appears in Collections:Материалы ежегодных научных конференций студентов и магистрантов университета (статьи)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шакун А. Failed advertising campaigns ways out.pdf102,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.