Please use this identifier to cite or link to this item:
http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/3225
Title: | Критерии оценки парного дебатирования на старших курсах в лингвистическом университете. |
Other Titles: | Criteria for Pair Debate Assessment in Senior English Сlassroom of Linguistic University |
Authors: | Романовская, Е. А. |
Keywords: | Методика преподавания отдельных языков Технологии, методы, формы и средства обучения Методика преподавания отдельных языков в вузе Контроль и оценка результатов обучения. Успеваемость учащихся Английский язык |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Минский государственный лингвистический университет |
Citation: | Молодые ученые в инновационном поиске : сб. науч. ст. по материалам VII Междунар. науч. конф., Минск, 30-31 мая 2018 г. : в 2 ч. – Минск : МГЛУ, 2019. – Ч. 2. – С. 155-160. |
Abstract: | В статье рассматривается необходимость разработки критериев оценивания парных дебатов в рамках обучения английскому языку студентов старших курсов лингвистического университета. Описываются особенности и структура парного дебатирования, подходы к разработке критериев оценки, факторы, влияющие на выбор критериев, приводятся две группы критериев: количественные и качественные. |
Description: | Romanovskaya E. A. Criteria for Pair Debate Assessment in Senior English Сlassroom of Linguistic University. This paper serves as a vehicle to explain the necessity and effectiveness of criteria-based assessment of pair debate in a senior English Practice classroom of Linguistic University. The aim is to describe peculiar features of pair debate and, considering a range of factors, to develop a set of relevant criteria for pair debate assessment. |
URI: | http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/3225 |
ISBN: | 978-985-460-914-0 (Ч.2) 978-985-460-868-6 |
Appears in Collections: | Молодые учёные в инновационном поиске : сборник научных статей (статьи) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Романовская Е. А. Критерии оценки парного дебатирования.pdf | 198,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.