Please use this identifier to cite or link to this item: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/3208
Title: Стратегические инструменты продвижения белорусского продукта в социальных сетях
Other Titles: Strategic Means of Belarusian Product Promotion in Social Networks
Authors: Филистович, В. И.
Keywords: Языкознание (лингвистика)
Общее языкознание
Лингвистика текста. Лингвостилистика
Реклама
PR
Issue Date: 2019
Publisher: Минский государственный лингвистический университет
Citation: Молодые ученые в инновационном поиске : сб. науч. ст. по материалам VII Междунар. науч. конф., Минск, 30-31 мая 2018 г. : в 2 ч. – Минск : МГЛУ, 2019. – Ч. 2. – С. 67-72.
Abstract: В статье анализируются стратегии и тактики продвижения продукции белорусских брендов в социальных сетях. Приведены наиболее часто используемые стратегии и способы их реализации с помощью набора тактик и инструментов, позволяющих брендам устанавливать контакт с целевой аудиторией, информировать о продукции и воздействовать на потенциальных покупателей.
Description: Filistovych V. I. Strategic Means of Belarusian Product Promotion in Social Networks. The article deals with strategies and tactics that allow Belarusian companies to promote their products in social networks. The most frequently used strategic model to pitch a product is identified. A set of tools that allow Belarusian brands to establish contact and build rapport with the target audience, inform about products and persuade a potential customer to acquire them is determined.
URI: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/3208
ISBN: 978-985-460-914-0 (Ч.2)
978-985-460-868-6
Appears in Collections:Молодые учёные в инновационном поиске : сборник научных статей (статьи)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.