Please use this identifier to cite or link to this item: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/3208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФилистович, В. И.-
dc.date.accessioned2020-04-22T13:00:47Z-
dc.date.available2020-04-22T13:00:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМолодые ученые в инновационном поиске : сб. науч. ст. по материалам VII Междунар. науч. конф., Минск, 30-31 мая 2018 г. : в 2 ч. – Минск : МГЛУ, 2019. – Ч. 2. – С. 67-72.en_US
dc.identifier.isbn978-985-460-914-0 (Ч.2)-
dc.identifier.isbn978-985-460-868-6-
dc.identifier.urihttp://e-lib.mslu.by/handle/edoc/3208-
dc.descriptionFilistovych V. I. Strategic Means of Belarusian Product Promotion in Social Networks. The article deals with strategies and tactics that allow Belarusian companies to promote their products in social networks. The most frequently used strategic model to pitch a product is identified. A set of tools that allow Belarusian brands to establish contact and build rapport with the target audience, inform about products and persuade a potential customer to acquire them is determined.en_US
dc.description.abstractВ статье анализируются стратегии и тактики продвижения продукции белорусских брендов в социальных сетях. Приведены наиболее часто используемые стратегии и способы их реализации с помощью набора тактик и инструментов, позволяющих брендам устанавливать контакт с целевой аудиторией, информировать о продукции и воздействовать на потенциальных покупателей.en_US
dc.publisherМинский государственный лингвистический университетen_US
dc.subjectЯзыкознание (лингвистика)en_US
dc.subjectОбщее языкознаниеen_US
dc.subjectЛингвистика текста. Лингвостилистикаen_US
dc.subjectРекламаen_US
dc.subjectPRen_US
dc.titleСтратегические инструменты продвижения белорусского продукта в социальных сетяхen_US
dc.title.alternativeStrategic Means of Belarusian Product Promotion in Social Networksen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Молодые учёные в инновационном поиске : сборник научных статей (статьи)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.