Please use this identifier to cite or link to this item: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/1880
Title: Автоматическое определение языкового воздействия на немецкоязычных рекламных сайтах
Other Titles: An Automatic Assessment of Language Exposure on Advertising Sites in German
Authors: Иванова, А. Д.
Keywords: Языкознание (лингвистика)
Прикладное языкознание
Вычислительная лингвистика
Немецкий язык
Issue Date: 2018
Publisher: Минский государственный лингвистический университет
Citation: Контрастивные исследования языков и культур : материалы III Междунар. науч. конф., Минск, 25–26 окт. 2017 г. : в 2 ч. – Минск : МГЛУ, 2018. – Ч. 2. – С. 121-124.
Abstract: В статье рассматриваются вопросы идентификации автоматического определения языкового воздействия на немецкоязычных рекламных сайтах.
Description: Ivanova A. D. An Automatic Assessment of Language Exposure on Advertising Sites in German. The article examines the issues of automatic assessment of language impact on German-language advertising sites.
URI: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/1880
ISBN: 978-985-460-889-1 (Ч. 2)
978-985-460-887-7
Appears in Collections:Контрастивные исследования языков и культур : материалы Международной научной конференции (статьи)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.