Please use this identifier to cite or link to this item: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/303
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛойко, О. Л.-
dc.date.accessioned2019-07-29T13:03:05Z-
dc.date.available2019-07-29T13:03:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВестник МГЛУ. Сер. 2, Педагогика, психология, методика преподавания иностранных языков. – Минск : МГЛУ, 2018. – № 2 (34). – С. 14-21.en_US
dc.identifier.issn1819-7639-
dc.identifier.urihttp://e-lib.mslu.by/handle/edoc/303-
dc.descriptionThe article substantiates the necessity of creating a special set of pedagogical conditions and mechanisms for their implementation during the formation of a healthy lifestyle culture of students at the Pedagogical University. The author’s interpretation of the concepts “pedagogical conditions of the formation of a healthy lifestyle culture of students” and “mechanisms” of their implementation in the conditions of pedagogical university is presented, their essence and content are revealed.en_US
dc.description.abstractВ статье обоснована необходимость создания специального комплекса педагогических условий и механизмов их реализации в ходе формирования культуры здорового образа жизни студентов педагогического университета. Представлена авторская интерпретация понятий «педагогические условия формирования культуры здорового образа жизни (ЗОЖ) студентов» и «механизмы» их реализации в условиях педагогического университета, раскрыты их сущность и содержание.en_US
dc.publisherМинский государственный лингвистический университетen_US
dc.subjectОбразование. Педагогические наукиen_US
dc.subjectВысшее профессиональное образование. Педагогика высшей школыen_US
dc.subjectТеория и методика воспитанияen_US
dc.titleПедагогические условия формирования культуры здорового образа жизни студентов и механизмы их реализацииen_US
dc.title.alternativePedagogical Conditions of Formation of Helthy Lifestyle Culture of Students and Mechanisms of Their Implementationen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Вестник МГЛУ. Серия 2. Педагогика, психология, методика преподавания иностранных языков (статьи)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.