Please use this identifier to cite or link to this item: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/25
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШилей, Е. В.-
dc.date.accessioned2019-07-11T09:17:18Z-
dc.date.available2019-07-11T09:17:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВестник МГЛУ. Сер. 1, Филология. – Минск : МГЛУ, 2019. – № 1 (98). – С. 46–52.en_US
dc.identifier.issn1819-7620-
dc.identifier.urihttp://e-lib.mslu.by/handle/edoc/25-
dc.descriptionThe article dwells on the communicative strategies of a business company realized in its name. The author distinguishes the strategies of informing, self-presentation and description of the target audience as well as the linguistic means of their realization.en_US
dc.description.abstractСтатья посвящена анализу коммуникативных стратегий организации, реализуемых названием, на примере компаний, осуществляющих свою деятельность в Минске и других городах Беларуси. Рассматриваются тактики и языковые средства реализации стратегии информирования, самопрезентации и определения целевой аудитории.en_US
dc.publisherМинский государственный лингвистический университетen_US
dc.subjectЯзыкознание (лингвистика)en_US
dc.subjectОбщее языкознание-
dc.subjectЛексикология. Лексическая семантика-
dc.titleКоммуникативные стратегии организации и языковые средства их реализацииen_US
dc.title.alternativeCommunicative Strategies of a Business Company and Linguistic Means of their Realizationen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Серия 1. Филология



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.