Please use this identifier to cite or link to this item: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/1792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлоцкая, И. В.-
dc.date.accessioned2019-10-24T13:30:56Z-
dc.date.available2019-10-24T13:30:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКонтрастивные исследования: текст, предложение, слово : сб. науч. ст. преподавателей и аспирантов МГЛУ. - Минск : МГЛУ, 2018. – Вып. 6. – С. 100-103.en_US
dc.identifier.isbn978-985-460-875-4-
dc.identifier.urihttp://e-lib.mslu.by/handle/edoc/1792-
dc.descriptionPavlotskaya I. V. Principles of Multilevel Education for the First Course Students of School of Translation and Interpreting. The paper touches upon the principles of organizing studies for students with different levels of foreign language knowledge and suggests methods of teaching different aspects of language learning.en_US
dc.description.abstractВ статье рассматриваются принципы организации процесса обучения студентов с различным уровнем владения английским языком на первом курсе переводческого факультета, методические приемы преподавания различных аспектов языка и организации самостоятельной работы.en_US
dc.publisherМинский государственный лингвистический университетen_US
dc.subjectМетодика преподавания отдельных языковen_US
dc.subjectПроцесс обученияen_US
dc.subjectМетодика преподавания отдельных языков в вузеen_US
dc.titleПринципы разноуровневого обучения студентов I курса переводческого факультетаen_US
dc.title.alternativePrinciples of Multilevel Education for the First Course Students of School of Translation and Interpretingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Контрастивные исследования: текст, предложение, слово (статьи)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.