Please use this identifier to cite or link to this item:
http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/1792
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлоцкая, И. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-24T13:30:56Z | - |
dc.date.available | 2019-10-24T13:30:56Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Контрастивные исследования: текст, предложение, слово : сб. науч. ст. преподавателей и аспирантов МГЛУ. - Минск : МГЛУ, 2018. – Вып. 6. – С. 100-103. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-985-460-875-4 | - |
dc.identifier.uri | http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/1792 | - |
dc.description | Pavlotskaya I. V. Principles of Multilevel Education for the First Course Students of School of Translation and Interpreting. The paper touches upon the principles of organizing studies for students with different levels of foreign language knowledge and suggests methods of teaching different aspects of language learning. | en_US |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются принципы организации процесса обучения студентов с различным уровнем владения английским языком на первом курсе переводческого факультета, методические приемы преподавания различных аспектов языка и организации самостоятельной работы. | en_US |
dc.publisher | Минский государственный лингвистический университет | en_US |
dc.subject | Методика преподавания отдельных языков | en_US |
dc.subject | Процесс обучения | en_US |
dc.subject | Методика преподавания отдельных языков в вузе | en_US |
dc.title | Принципы разноуровневого обучения студентов I курса переводческого факультета | en_US |
dc.title.alternative | Principles of Multilevel Education for the First Course Students of School of Translation and Interpreting | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Контрастивные исследования: текст, предложение, слово (статьи) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Павлоцкая И. В. Принципы разноуровневого обучения.pdf | 145,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.