Please use this identifier to cite or link to this item: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/16015
Title: The prospects for the localization of Russian brands in East Asian markets
Authors: Kulemina, T. N.
Keywords: Экономика. Экономические науки
Issue Date: 2024
Publisher: Минский государственный лингвистический университет
Citation: Kulemina, T. N. The prospects for the localization of Russian brands in East Asian markets / T. N. Kulemina // Материалы ежегодной научной конференции студентов и магистрантов университета, 16–18 апреля 2024 : в 4 ч. – Минск : МГЛУ, 2024. – Ч. 2. – С. 53–54.
Abstract: Круглый стол «Способы выражения национальной идентичности в различных типах дискурса»
URI: http://e-lib.mslu.by/handle/edoc/16015
ISBN: 978-985-28-0272-7 (Ч. 2)
978-985-28-0262-8
Appears in Collections:Материалы ежегодных научных конференций студентов и магистрантов университета (статьи)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
53-54.pdf154,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.